Opis Środkowy koniec drążka środkowego wykonany z wysokiej jakości stali stopowej. Te końcówki drążków kierowniczych są zaprojektowane tak, aby miały maksymalną dokładność, co pozwala im na utrzymanie dużego obciążenia. Końcówki drążków ułatwiają utrzymanie przednich kół pojazdu. Są to mechanizm kulowy w gnieździe, który pozwala kółkom poruszać się w górę iw dół oraz z boku na bok. Jest to ważne, ponieważ pojazd porusza się po różnych rodzajach nawierzchni, wybojach, dziurach itp . Prawidłowa obniżona geometria . Bezpośrednie przykręcanie za pomocą komponentów OEM . Zapewnij lepszą informację zwrotną dla kierowcy Twardy pręt . Wykonane z wysokowytrzymałej, kutej stali . Nadaje się do użytku torowego i drogowego . 5 mm wbudowany stojak dystansowy, aby zwiększyć blokadę kierownicy . Używane w naszych zwycięskich samochodach wyścigowych Description Roll center tie rod end made with high quality alloy steel. These tie rod ends are designed to have maximum accuracy, which enables them to sustain extensive load. Tie rod ends help keep your vehicle's front wheels stable. They are a ball-in-socket mechanism that allows the wheels to move up and down and side to side. That is important as the vehicle navigates different types of road surfaces, bumps, potholes, etc . Correct lowered geometry . Direct bolt-on with OEM components . Provide better feedback to the driver Hard Tie Rod . Manufactured from high-tensile, forged steel . Suitable for track and road use . 5mm built-in rack spacer to increase steering lock . As used on our championship winning drift cars | VEHICLE APPLICATIONS ZASTOSOWANIE ACURA RSX 2002-2006 | HONDA INTEGRA DC5 2002–2006 | HONDA INTEGRA DC5 Type R 2002-2006 | |