PolskiAngielski
Schowek 0
Twój schowek jest pusty
Koszyk 0
Twój koszyk jest pusty ...
Strona główna » Reklamacje

Reklamacje

Informacje dotyczące korzystania z prawa do rękojmi

POUCZENIE O RĘKOJMI

 

Prawo do rękojmi.

Dokonując zakupów w Sklepie jako Konsumenci (tzn. pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu niezwiązanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.), mają Państwo prawo do rękojmi co oznacza że ponosimy odpowiedzialność za niezgodność towaru z umową.

Prawo do rękojmi WYŁĄCZONE jest wobec Klientów (tzn. pełnoletnia osoba fizyczna posiadająca pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej a posiadająca zdolność do czynności prawnych, dokonująca u Sprzedającego zakupu związanego bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.)

 

Podstawą do rękojmi jest wystąpienie w sprzedanym produkcie:

A. Wady fizycznej, która jest  niezgodnością produktu z umową. Dochodzi do niej w szczególności wtedy, gdy przedmiot:

  • nie ma właściwości, które produkt tego rodzaju powinien mieć;
  • nie ma właściwości, o których Konsument został zapewniony przez Sprzedającego lub reklamę;
  • nie nadaje się do celu, o którym Konsument poinformował Sprzedającego przy okazji zawierania umowy, jeśli Sprzedający nie zgłosił zastrzeżenia co do takiego jej przeznaczenia;
  • została wydana Konsumentowi w stanie niezupełnym;

B. Wady prawnej która  może polegać na tym, że kupiony przez Konsumenta przedmiot:

  • jest własnością osoby trzeciej;
  • jest obciążony prawem osoby trzeciej;
  • cechuje się ograniczeniami w korzystaniu lub rozporządzaniu nią w wyniku decyzji lub orzeczenia właściwego organu;

Termin do skorzystania z prawa do rękojmi wygasa po upływie 24 miesięcy od dnia w którym weszli Państwo w posiadanie rzeczy lub w którym osoba trzecia, inna niż przewoźnik i wskazana przez Państwa, weszła w posiadanie rzeczy tj. od dnia, w którym odebrali Państwo przesyłkę z towarem. Przy czym, przez rok trwania odpowiedzialności Sprzedającego istnieje domniemanie, że stwierdzona wada lub jej przyczyna istniała już w momencie sprzedaży.

W przypadku zauważenia wady w późniejszym terminie, czyli między 12 a 24 miesiącem od wydania towaru, to Konsument powinien wykazać, że wada towaru istniała w momencie zakupu.

Jeżeli Sprzedający zataił podstępnie wadę sprzedanego produktu mogą Państwo wystąpić z rękojmią nawet po upływie powyższych terminów.

W sytuacji wystąpienia wady mają Państwo możliwość złożyć do naszego Sklepu reklamację z tytułu rękojmi i zażądać jednego z czterech działań:

  • wymiany towaru na nowy;
  • naprawy towaru;
  • obniżenia ceny ;
  • odstąpienia od umowy – o ile wada jest istotna.

Aby skorzystać z prawa do rękojmi, konieczne jest przekazanie informacji w dowolnej formie, wraz z dokładnym opisem wady, poprzez:

  • Wysyłanie wiadomość email na adres: sklep@carstuff.pl
  • Listownie na adres: Car Stuff s.c. , ul.Abrahama 41 80-307 Gdańsk.
  • Dzwoniąc pod nr. telefonu 504-833-844

Mogą Państwo skorzystać ze wzoru formularza reklamacyjnego, jednak nie stanowi to warunku do przyjęcia reklamacji.

Wzór formularza jest do pobrania na stronie sklepu

Jako sprzedawca mamy obowiązek ustosunkowania się do Państwa żądań w ciągu 14 dni od jej otrzymania. Brak  odpowiedzi w tym terminie skutkuje uznaniem reklamacji jako zasadnej.

Odpowiedź w sprawie reklamacji jest wysyłana na podany przez Państwa adres e-mail.

Formularz reklamacji:
http://www.sklep.carstuff.pl/reklamacja.doc


Przejdź do strony głównej
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.
Nie pokazuj więcej tego komunikatu